امام‌جمعه تربت‌حیدریه گفت: سیلی محکم با پاسخ تنبیهی به عملیات تروریستی صهیونیست‌ها و اثبات قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی دو هدف مهمی بود که در عملیات وعده صادق محقق شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۰۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام معلمی در نمازجمعه این هفته اعلام کرد: ضلع اول عملیات دیپلماسی بود که ۱۵ روز قبل از عملیات دستگاه دیپلماسی با ارتباط با رؤسای کشورهای مختلف بر پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی نسبت به حمله تروریستی در کنسولگری در دمشق تأکید کردند.

 وی افزود: دومین ضلع این عملیات توسط دلاورمردان غیور نیروهای مسلح رقم خورد و برای نخستین‌بار در تاریخ جهان یک عملیات کاملاً ترکیبی و پیچیده در سرزمین‌های اشغالی با موفقیت به انجام رسید.

 خطیب جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: ضلع سوم این عملیات کار رسانه‌ای بود و به فضل الهی رسانه‌ها ابتکار عمل را به دست گرفتند و از همان لحظه اول عملیات به‌صورت زنده این عملیات را پوشش دادند که به همه اضلاع این عملیات خداقوت عرض می‌کنیم.

 مراقب تحلیل‌های نادرست در رسانه‌ها باشیم

 معلمی با تأکید بر اینکه باید مراقب تحلیل‌های نادرست در فضای رسانه‌ای باشیم، توضیح داد: باید مراقب تحلیل‌های نادرست باشیم که هدف از این عملیات چیست و غفلت از این هدف ما را به انحراف نکشاند.

 وی با اشاره به اهداف عملیات وعده صادق عنوان کرد: هدف اول این است که سیلی محکمی بر صورت رژیم جعلی صهیونیستی بزنیم و با پاسخ تنبیهی خود بفهمانیم جمهوری اسلامی با تمام توان آماده پاسخگویی است.

 معلمی گفت: هدف دوم تثبیت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی بود و این بدان معناست که به دشمن بفهمانیم تمام امکانات و تجهیزات برای نابودی غده سرطانی رژیم موقت صهیونیستی را داریم و چنانچه دوباره خطای سر بزند از داخل خاک جمهوری اسلامی آنها را مورد هدف قرار خواهیم داد.

 امام‌جمعه تربت‌حیدریه خاطرنشان کرد: برخی‌ها در رسانه‌ها تحلیل اشتباه دارند و اعلام می‌کنند که چند نفر کشته گرفتیم و معیار و سنجش را به سمت تلفات انسانی می‌برند، کمااینکه هدف ما تثبیت این مسئله است که مهم‌ترین مراکز امنیتی در قلب سرزمین‌های اشغالی در تیررسی نیروهای مسلح ایران است.

 وی ادامه داد: پایگاه نواتیم که مورد اصابت موشک‌ها قرار گرفت یکی از مهم‌ترین مراکز امنیتی و حفاظت شده در کره زمین است و این بدان خاطر است که مهم‌ترین سلاح‌های هوافضای رژیم صهیونیستی در این پایگاه قرار دارند، ضمن اینکه هواپیماها از این پایگاه عملیات تروریستی دمشق را انجام دادند.

 معلمی اذعان داشت: یکی دیگر از تحلیل‌های نادرست سنجش میزان تخریب و خطای سوم نیز تعداد موشک‌های اصابت شده است، لذا آنچه که مهم است به اعتراف تحلیلگران غربی که گزارش دادند بیش از ۵۰ درصد موشک‌ها به اهداف اصابت کرده است.

 مطالبه امام‌جمعه تربت‌حیدریه بر اجرای قانون عفاف و حجاب

 امام‌جمعه تربت‌حیدریه در ادامه خطبه‌های نمازجمعه بر اهمیت عفاف و حجاب تأکید کرد و توضیح داد: بی‌حجابی و کشف حجاب علاوه بر حرام شرعی، حرام سیاسی است و این دسیسه دشمن خونخوار سیلی خورده‌ای است که از مسیر بانوان و بی‌تعهد کردن آنها قصد دارد به‌نظام و انقلاب آسیب برساند. به‌عنوان یک خادم از مردم، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مطالبه جدی داریم تا قانون عفاف و حجاب اجرا و از آمران به معروف و ناهیان منکر نیز حمایت شود.

 وی اعلام کرد: متأسفانه برخی‌ها دچار خطای محاسباتی می‌شوند و به‌عنوان مهره و پیاده‌نظام دشمن نقش ایفا می‌کنند، درعین‌حال که بی‌حجابی خلاف‌شرع است خلاف قانون هم هست، لذا ابتدا مراکزی که وابسته به دولت هستند و با مجوز دولت در شرکت یا مطب و یا مرکز خصوصی فعالیت می‌کنند باید بدانند حق ندارند کشف حجاب و پوشش نامناسب داشته‌اند و این مطالبه جدی است و نباید کسی علیه دستورات دینی و قانونی کشور اقدامی انجام دهد.

در پایان نماز جمعه نمازگزاران با تجمع در خیابان حمایت خود از عملیات وعده صادق و اقتدار سپاه پاسداران را اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها